4 Augusti 2012 - Vecka 28.

Idag går vi in i vecka 28, vilket betyder att vi har gått 27 fulla veckor plus 0 dagar.
Nu är de ca 12 veckor kvar o under de tolv veckorna, kan mycke hända ..

Vi har beslutat att inte köpa någon ny vagn till dig, så du får ha Kendjis, men
den är ju så gott som ny o med lite rosa i den, så kmr de bli kanoners ^^

Spjälsäng fick jag av Fanny, den är LJUSek o den kmr vi att måla
svart med rosa eller lila spjälor .. o de ska jag väl försöka göra här
snart .. Kläder ska inhandlas o sängkläder .. Vi har ju ba
svart eller grönt o de är inte så flickigt, om jag får säga mitt ^^

Här är iallafall bilder ifrån idag o de växer, kan man ju lugnt säga xD
o sparkar, ja, nog fan gör du de !





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0