19 Juli 2012

Idag har du inte gjort många livtecken ifrån dig, men jag vet att du lever :)
Kände dig några gånger iallafall, men betydligt lugnare än vanligt .. 
Snuttefia <3

Eftersom att din pappa nu fått reda på va du har för kön, så kan jag ju skriva som de är.
MIN DOTTER, är va du är :') o jag kan inte fatta att JAG ska få en dotter ..?
De finns lixom inte i min värld, efter TRE pojkar, ger man upp " hoppet " om en tös :P
Men nu ska jag få en o de är fan fortfarande en chock. Jag hade ju stält in mig på
o få ha rätt, dvs en pojk .. Så nu får jag ju ändra om namn, kläder, allt xD

Jag kollade igenom pojkarnas gamla kläder idag o de va inte mycke
som gick o återanvända xD De mesta är grönt eller åt de pojkiga hållet ^^
men lite får du allt ha i killkläder, tex pyjamas o sånt, de spelar ju ingen större roll,
o jag har ju köpt EN klänning iallafall xD o sen fick jag lite av Ewe idag :)

Ska försöka shoppa lite kläder här snart, är ju bara 15 veckor kvar o 
de kan gå fort ^^ Velar lite där om jag ska köpa ny vagn med eller inte.
jag vill så gääääärna ha den zebravagnen, men sen tänker jag
" jag har ju en splajsans ny ", menar, Kendjis vagn, är inte
använd mer än .. knappt en månad .. 

jaja, här är de jag fick idag o de jag ska tvätt upp o kolla
igenom av de andra barnens kläder :) 

De som ser ljusblått ut, är faktiskt vitt IRL xD



Detta fick vi av Ewe :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0