5 Juli 2012 - 12:22

Igår va vi på MVC för o lyssna på ditt hjärta, du hade lite hicka
o de hörde vi ^^ Men annars så låg dina hjärtöjud på 148 o antagligen så
sov du. Pappa va också med, o man såg på honom, hur stolt han va :)
Ska även börja med venofer nu, för järnvärdet sjunker hela tiden. 

Är under 100 nu igen o de va de jag INTE ville, men nu äre tyvärr så, så
vi får hoppas att droppen hjälper denna gången, de gjorde dom inte sist,
men vi kan ju hoppas iallafall :D

På onsdag nästa vecka, ska vi lyssna på dina hjärtslag igen o
på måndagen efter de, så får vi se om du faktiskt ÄR en HON eller
om du är som jag säger, en HAN. Spelar ingen roll va du har för kön, 
de viktigaste för mig är att du är frisk o att du får stanna hos oss.

Könet är bara viktigt, för att jag vill göra allt så himla speciellt.
Därför vill jag kunna veta om jag ska köpa rosa eller grönt.

Jaja, nu ska jag gå o köpa bröd, för de glömde din kära far nyss ^^

Puss på dig, mitt ofödda barn <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0