26 Juni 2012 - 00:36

HAHAHHA, fruktansvärt va folk är nyfikna.
Jag vet att ni till en början, när ni läser denna bloggen,
Kmr bli SÅ förbannade på mig, eftersom att jag undanhöll
denna sanningen för er. Men sen kmr ni bli glada o positiva.

Alltså, egentligen, jag undrar själv, varför gör jag detta hemligt ?
Hum, jag tror de är mycke för att folk inte ska få allt serverat in
i deras liv hela tiden, jag vill lixom inte att folk ska dra mig som ..
Ja, jag vet inte .. 

Jag älskar att du är i min mage o tanken på att du inom MINST 15 vckor
är i min famn, o jag bara sitter o gråter av att titta på dig o granskar vart enda
andetag du tar, är en sån lycka, men jag hatar att jag vill hålla de hemligt, utan anledning.

Jag vill, bara vill, vill vill. hålla de hemligt o jag ska göra de så in
i helvete. Ni kmr kalla mig mytoman i den andra bloggen, men då får
de bli så, nu kmr förstå mig sen, när vi läser här :)
De känns som att jag inte vågar gå ut med att jag är gravid på nätet, för att
de kan hända saker, de kan bli så att denna bebis dör i magen, eller
vid förlossningen o då vill jag inte att ni ens ska veta att hon funnits, för
jag orkar inte ta den uppmärksamheten igen, jag vill verkligen inte
må så dåligt igen. Visst, ni stöttade mig o beklagade, men
tillslut gjorde alla de, jag ville inte de. 

Min blogg, blev poppis, pga av mitt varn dog.
Lill, jag vill inte att din blogg ska handla om några tråkigheter, men
min andra blogg, blev poppis först när Hope dog o sen ännu mer
Poppis, när Kendji dog.

Lill, du FÅR INTE DÖ IFRÅN MIG, för denna bloggen är din,
Här ska ENBART finnas glädje, iallafall glädje om dig.
Sen att du är bökig i magen, är en annan sak ;)
Snart äre åter igen, dags för dig, lilla ffröken, att sova.
För mamma hade tänkt sova snart .. men eftersom att du ska sparka
o hålla på o böka innan du kan somna, gör de inte läggare för
mig att somna :P o du sätter alltid igång sent på kvällen o tidigt som FAN på morgonen. 
Duvet, jag har lärt mig, att man kan inte sova hela dagarna o va vaken på nätterna,
sån va jag som tonåring, du är bara 22 gravidveckor gammal.

Så, lilltjejen, sparka nu ett varv till o sen ska du sova ! Annars springer jag runt huset 5 gånger,
för att gunga dig till sömns, okej ? :P

Iallafall, hoppas de gick ut till er, varför jag nekar till de i den andra gruppen.
O hoppas ni som i framtiden kmr kalla mig mytoman, läser här.

För som jag hörde på tv igår.
" Att hålla en graviditet hemlig, är en kvinnas största o svåraste
börda att bära. De handlar om ett liv, som dom inte ens får prata om "


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0