27 Juni 2012

Idag va de MVC besök som gällde, o vi fick lyssna på ditt lilla hjärta,
som lovat, de va lite svårt o hitta dom till en början, men sen så. Antar att du sov,
för dom låg ba på 140 s/m, men du sparkade lite, när dopplern kom.

Efter de, så tog dom nytt HB, som ännu en gång, har sjunkit.
Så nu tänker jag börja med venofer, även om Jens sa att jag
inte behövde de. Menar, först låg järnet på 122, vid inskrivningen,
för en vecka sen, låg de på 112 o idag låg de på 105 o jag vill INTE
gå ner under 100 igen .. 

Sen tog hon ett feritin, som jag får svar på nästa vecka o blodsockret
också, de låg på 4.4, så de va ju ganska så bra :) 

Jag fick också extra tider, som dom lovade, så en gång i veckan, ska
jag in för o lyssna på ditt lilla hjärta, har fått tider en gång i veckan, fram till
slutet på Augusti, efter de, kmr de va varannan vecka :) Känns bra att
dom tar de någorlunda på allvar, efter mitt dampryck.

Vi ska även disskutera detta kring igångsättning, jag känner ju
att jag vill göra de även denna gång, mestadels, för att
jag verkligen vill ha ut dig, så fort som möjligt, dels för
at tjag har en vän som ska vara med o som behöver åka en bit o sen
äre mycke för att jag VET precis hur allt känns, när man blir igångsatt.

Jag tyckte inte den smärtan va så farlig, trots att barnmorskorna o alla
på förlossingen sa, att igångsättning gör 10 gånger ondare, tar längre tid o blabla.
Dom sa att jag kmr va i himlen, den dagen jag kmr igång av mig själv.

O DE gjorde ig rädd. Tänk om jag kmr igång av mig själv, har värkar o
allt, men eftersom att jag är van vid värkarna vid en igångsättning, så
kanske jag inte alls känner av att jag har värkar på naturlig väg ?

ja, vi får helt enkelt se, jag vill, men ändå inte, lixom.

Jaja, va bara de jag skulle tala om :)

Puss på dig, min fina bebis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0