29 Juni 2012 - Vagn

Suttit o kollat på lite vagnar igår o fastande för så många.
Jag vill ju gärna ha en retro till denna lilla, eller aa, de har jag
ju alltid velat, men denna gången känner jag att jag VERKLIGEN vill ha de.
Jag har hittat en Silvercross, som skulle kosta 2000 kr, dock
va hjulen skeva, så kändes ju lite SÅDÄR att dom ska ha 2000 ?
Eller aa, egentligen är de fruktansvärt billigt, men aa ..

Sen hittade jag en annan, verkligen helt jävla underbar.
De ser ut som en korgvagga typ, fast de är en vagn.
Den hade man lixom kunnat ha både som vagga o vagn, o
den skulle ba kosta 1400 kr, dock sa han som har den, att den står
i Florida ? Han har mailat som attan, så kanske kan lyckas få ner den
ännu mer i pris ;) Haha ..

Va ba de jag skulle säga :) Så här har ni bilder.
Silvercrossen på första, en sån har jag ALLTID velat ha.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0