19 Juni 2012 - v. 20 + 3

Ja, idag är vi i 20 + 2, eller aa, 20 + 3 blire ju nu, eftersom
att klockan är över 12 :) Haha .. För typ, två dagar sen, dvs,
På 20 + 0 dagen, så kände jag bebis starkt, på MORGONEN.
har kännt honom lite smått, om jag tryckt på magen, men nu kände
jag när jag satt i soffan :D
 
Lite läskigt, hur fort man faktiskt glömmer av, hur sparkarna känns.
O jag fattar inte, de går inte beskriva, hur dom känns, eller hur de
känns .. Min syster, har frågat mig miljontals gånger nu, hur hon vet
att hennes bebis sparkar o jag kan ba förklara " De känns som att du har en fisk i magen "
 
MEN HUR VET MAN HUR DE KÄNNS O HA EN FISK I MAGEN DÅ ?! xD
 
Ja, iallafall, o idag, fick jag även tid för könsultraljud, klockan 9.00
den 16 Juli, dvs, knappt en månad kvar :) Kmr då att vara i 24 + 2.
Dom hade tydligen ändrat på Barnmorskegruppen nu, där jag gjorde könsultraljud
med Kendji, DÅ hade dom, att man tidigast fick göra i 26 + 0, men nu har
dom ändrat till 24 + 0 :) Så, jag ska göra vid 9.00 o Ewe ska göra precis efter.
 
Thobbe är 100 % säker, på att de är en tjej. Jag säger ju HAN o då säger han
emot hela tiden o säger " HOOOOOON " o idag, när jag frågade Memphis, vad
de va i magen, så sa han " en bebis ", o då frågade jag " Ja, är de
en lillebror eller lillasyster ? " o får som svar " De är en prinsessa :') "
 
TÄNK OM, mina pojkar har rätt ?! Jag vet inte hur man byter på en tjej :O
Jag vill så gärna ha en tjej, men kmr, OAVSETT könsul, som är 100 %, kalla
den för HAN, vet inte varför jag syltat in mig på att de är en pojk, men har en känsla
av att jag bara kan få pojkar :P Vet ju att Thobbe kan få döttrar OCH söner ^^
 
Efter tre pojkar, så ger man lixom .. Upp hoppet, om en dotter :P Haha ..
MEN, jag ska ju ha 4 levade barn, o om alla dom skulle bli
pojkar, så kmr de kma en 5, 6, 7, 8 .. Ja, ni fattar,
Tills jag får en dotter xD HAHA
 
När jag väntade kände, så trodde jag VERKLIGEN att de va en tjej.
Jag mådde inte lika illa som med Memphis o jag spydde bara 3 ggr. 
två gånger pga graviditeten o en gång pga magsjuka ..
Magen va rund, ringtestet visade tjej, i vecka 16 ..
 
Gjorde UL i vecka 17, 19 o 21, o då sa dom här på MVC
att de ÄR en tjej, alla tre UL visade tjej .. men jag ville inte riktigt 
tro på de .. Så jag bokade tid i Göteborg o i vecka 31, tror jag de va,
så gjorde jag ett ul o jag fick rätt, de VA en pojk.
 
Nu, denna gången, mår jag tillomed sämre än med Memphis o 
då, DÅ mår man dåligt, vill jag lova .. Fyfan.
 
Ja, vi får la se ..
Blire en Kendji Kenai Memphis Turbo
eller blire en Kensi Nikita Biza
 
Nu är ju inte tjejnamnet riktigt klart, har inte pratat så mycke med de om
Thobbe än, men han gillar iallafall Kensi :)
 
Mage 20 + 0
16 Juni 2012
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0