14 Oktober 2012 - Dagen innan 15 Oktober - BILDER

Ja, här sitter jag o är supernervös. Detta är sista inlägget jag skriver,
o du fortfarande är kvar i min mage. Om ca 10 timmar, ska hela förlossningen
sättas igång, jag är orolig över att jag kmr va omogen o behöver gelas, rädd för att
de tar hundra år, men de märker vi ..

Smärtan i sig, är jag inte så rädd för, mest för HUR de ska gå till väga för o starta.
Jag har också sagt att du kmr ungefär runt 01 - 03 mångongång, natten mellan måndag
o tisdag, eller så kmr du runt 11 tiden på tisdag. De är vad JAG tror iallafall :)

Imorgon äre som sagt, uppgång tidigt som fan, 06 ska jag gå upp, sen ska
jag packa de sista, väcka Muffe o få liv i honom, o vid 06.45, ska han va på dagis, sen
ska jag gå till mamma o möta upp pappa Thobbe .. Vi åker direkt o sen
vid åtta, ska vi träffa doktor o då händer de.
men jag tror att hon kmr om ungeför .. 30 - 35 timmar :D

37 + 2, kmr jag vara imorgon, bilder o sånt kmr att kma efter du är född :)
Eftersom att jag inte orkar blogga ifrån mobilen o tar inte med mig datan,
men såg att jag inte hade lagt in bilder ifrån igår, när jag gick in i ny vecka, så slänger in dom nu.

Vecka 36 + 6 :)





Här är också lite bilder ifrån fotograferingen med Jossan.
Fick dom igår o GUD :')


























Kommentarer
Therese, Evelina mamma! 😊

Jätte vackra bilder, den med måttbandet och den när ni håller på magen ihop! Hade med velat ta såna men Evelina kom ju när de va planerat att ta

2012-10-20 @ 20:55:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0