1 September 2012 - Vecka 32

idag välkomnar vi vecka 32, dvs 31 fulla veckor + 0 dagar :)
Du rör dig lite halvbra, men de får gå. Kan inte åka in för allt, även
om jag skulle vilja. Har ingen som kör mig o att åka buss, funkar inte, eftersom
att de inte går o betala med kort, iallafall inte mitt, o busskort, har jag inget.

Jag mår ju lite .. Halvskumt, jag vet inte va de är .. Jag är äckligt orolig
hela tiden, o egentligen har jag ingen anledning till o vara de, eftersom
att jag aldrig förlorat ett barn i magen, men denna graviditeten
har inte vart annat än jobbig .. De psykiska är riktigt illa o de verkar inte
va NÅGON i min omgivning, som förstår mig. 

De finns en grupp på FB " Gravida änglamammor ", de verkar
va de enda stället, som faktiskt förstår mig :S JAg menar, jag vill
egentligen inte bli igångsatt denna gången, de har jag sagt hela
tiden, men nu känns de som att jag måste, jag måste få ut dig
så fort de går, jag måste kunna få känna att du lever, måste få se att
du lever .. Åh, de är så sjukt.

Denna graviditeten har iallafall bevisat för mig, att jag INTE är speciellt stark
o att jag, så fort du är ute, ska börja med antidepp, för o ge de en chans o
ska inte skaffa fler barn än på ett tag .. Jag kände att jag fixade de,
fram till vecka 25, då började massa konstiga tankar gå .

O sen tillråga på allt, så kmr en helvetes ischias, PRECIS va jag behövde ?
Som om de inte räckte med alla tankar lixom, nu är jag mer eller mindre orörlig också
o inte heller DE, kan jag göra nå åt, förens du kmr ut .. 

Aja, nog med klagande.
Bilderna tagna idag.
31 + 0








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0