11 Augusti 2012 - Vecka 29

Idag går vi in i vecka 29, vilket betyder 28 fulla plus 0 dagar o 
knappt 10 veckor kvar till BF :D De är SJUKT va tiden gått fort.
Har tvättat de jag köpte igår o de va såndär onödigt löjlig lycka, när
jag hängde upp de :') Dels för att de är bebiskläder o dels för att de 
är ROSA, fortfarande svårt o smälta att du är en TJEJ.

På torsdag ska vi in o lyssna på dig igen o sen blire ju
såklart mer shopping snart med, haha, kmr ju ha massa kläder
o inte ens hinna använda allt, men så hare vart med 
dom två andra också :P

Har beslutat att inte måla spjälsängen, så ska ta o bädda den här i veckan (A)
Din pappa kmr säkert bli cp, men de får han bli då, för jag vill göra de ändå :D
Vill egentligen ta upp o bädda vagnen med, men då kmr han VERKLIGEN bli galen på mig :P
så får nog lugna mig med vagnen ett tag till iallafall 


Vecka 29. 28 + 0






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0