12 Juli 2012

Du, lilla bebis, vem du nu än är.
Va ju på Scotts igår o antingen älskar du dom eller så försökte du
visa att du avskyr dom, för du sparka så jävla hårt, att jag nästan
vek mig dubbelt :P Ewe satt o kände med, helt galen va du :P
Så, bliru ett Scottsfan eller inte, tro ? ;)

O sen sa Ewe o mamma innan, att dom gärna betalar mitt
könsultraljud :') Så, jag kmr få veta på måndag, va som döljer sig
i magen, trots allt. Jag hade pratat med både BM o dom på förlossningen,
om att få göra ett ul hos dom, för o se om dom kan se .. 

Denna gången är jag som sagt inte bara NYFIKEN, utan jag MÅSTE veta.

ja, de va bara de jag hade o säga :)

Vet inte om jag sa hur de såg ut hos BM igår, jag tror de va igår jag va där ..?
Dina hjärtljud låg på 151 o du blev arg när hon satte dopplern på magen ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0