18 Juli 2012 - 23:59

Hej bebis, som du vet, så va jag ju på könsultraljudet i måndags.
jag fick veta va du va, till 100 %, men de får jag inte säga, utan din pappa
vill veta de genom se va jag köper o grejjer ..

Iallafall, jag hade bett min bm o sen min psykolog, om dom kunde
fixa ett UL här i stan, för o kunna ta reda på könet, vilket dom till en början inte kunde
O jag hade inte råd o åka, men mamma o Ewe erbjöd sen, eftersom att dom såg hur ledsen
jag blev när dom på mvc sa nej ..

Idag va jag hos en annan BM, för o lyssna på hjärtat.
Klockan halv tolv, skulle vi vara där, men kom inte in förens vid tolv.
Muffe lekte så duktigt så :) Vi kom in vid tolv, som sagt o
då lyssnade dom på bebis o de va en ARG bebis. 
Så fort BM satte doppler mot magen, blev bebisen helt tokig ..
Men hjärtljuden låg på 135 s/m o fick även veta,
att mitt prat med Karin, psykologen, hade gjort resultat.
Barnmorskan hade bokat ett tid för UL, för att jag skulle kunna se könet ..
Så den 25e, ska jag se bebisen igen ^^ 

Ja, de va ungeför de :)

Jag undrar, äter du ALLT mitt järn eller ?
På en månad, har de sjukigt en hel del o jag börjar fan
undra om de ine är ditt fel .. De är ett under att jag ens orkar vara vaken alltså.

Busunge.

Gonatt på dig.

Här har du, hur du ser ut nu :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0