21 Juli 2012 - Vecka 26

Går in i vecka 26 idag, vilket betyder att jag har gått 25 fulla plus 0 dagar.
Nu äre MINAST 10 veckor kvar, innan du får kma ut, o alla vet ju, att
allt kan hända. Men jag HOPPAS att du stannar tills iallafall vecka 35 :)

Har inga direkta anlag för att föda för tidigt, men eftersom att du är nr
fyra, så vet man ju inte. Muffe kom i 38 + 1, med igångsättning, va då
helt omogen, dvs, inga tecken ALLS, på att jag skulle vara på G
av mig själv.

Kendji kom i 37 + 6, då va tappen mjuk o lite kortare, så där hade de
ju iallafall börjat hända lite, o hade antagligen kmit av sig själv,
innan 40 fullgångna iallafall.

men men, här har ni magen o den växer sakta, men säkert :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0