19 Juni 2012 - 12:57

Ja, idag va jag på MVC, träffade läkaren, Jens Christian,
som han heter, som jag haft sen Hopes missbildnings fastställdes.
De va han som fastställde den, han är specialutbildad på fostermissbildning o
jobbar vanligtvis på KK i Varberg, men vissa dagar i månaden, är han här i stan :)
 
Iallafall, vid 08.45 skulle jag va där o de va jag, dom tog blodtrycket idag igen o
de låg likadant som när jag va på FL, så de är lågt fortfarande.
 
Fick kma in o prata med Jens o vi pratade rent allmänt, mest om de
som FL hade skrivit i mon journal, sen frågade han om jag ville
titta lite på Lill o de är väl klart ..? (A) Gick in i ultraljudsrummet
o som varje gång, är jag lika nervös .. 
 
Fick in en bild direkt på hjärtat, så jag kunde slappna av ..
O sen kmr vi in på underdelen o jag ba " Ehm, dedär är verkligen ingen kille "
o då säger han " Nej, de är nog en tjej, jag kan ha fel, men jag tror de är en tjej "
 
Så, Lill är en HON inte han HAN. 
Men ska ändå på könsul den 16 juli, för då vet jag, att de är 100 %.
 
Dom tog mitt HB med, o de har gått ner, ifrån 122 till 112, men 
han ville inte sätta in dropp än, vilket jag tyckte va lite mysko, men
jag är inte läkare, så lika br ao lyssna .. Vill helst inte gå ner under 100
igen. menar, 82 eller om de va 86 med Muffe o 92 med Kendji vid
förlossningen :P Haha ..
 
Fick även tider, för att lyssna på hjärtat en gång i veckan, fram
till vecka 28, där efter, kmr dom köra CTG varje vecka, o kmr även
göra ett par TUL o de är lite prat om igångsättning även denna gång,
dels pga hur jag mår, dels för att min kropp behöver tränas upp.
Jag har ännu inte bestämt mig, men de finns planer på de iallafall.
 
Ja, nej, de va bara de jag skulle säga :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0