12 Auguati - BILDBOMB

idag har jag vart sådär äckligt bebissjuk, så nu är alla dina grejjer
klara :O o vi väntar bara på dig, men de är ju runt 10 veckor kvar :(

Men har bäddat din säng, vikt o lagt ner alla dina kläder, ska ta vagnen
här snart med, ska ba få bort kattungarna .. Åh, vill ba att du ska va här i min
famn, istället för att misshandla min blåsa .. 

Så, nu blire bildbomb xD
Bilderna som kmr nu, är på de senaste kläderna jag köpte o 
på hur de blev i byrån o i sängen :)

Insåg också idag, när jag stog o vek alla kläder o skit, att jag knappt har några bodysar i 50,
inte länge man har dom, men blir du som din äldsta brorsa, så fåru ha 44 tills du är runt 3
månader, men bliru som Kendji, så kmr du ha 50 redan som 3 veckor gammal xD HAha.

O har nästan INGEN byxor, typ, två par bara :O Så blir att handla de ..
o du har på TOK förmånga pyjamasar, så där blire STOPP !

Har till både spjälsäng o vagn o båda ska bäddas med detta :)


Till vagnen




Kläder.
























Denna fick jag till din äldsta änglabror, Hope.
Han skulle vart född, samma dag som du är beräknad på.
Dock föddes han 21 veckor för tidigt o hade ändå
aldrig överlevt .. O när Memphis sen föddes, så va den för tjock
o när Kendji föddes, så va den för tunn xD

Muff va en sommarbebis
Kendji en vinter 
o du blir ju en höst, så kanske blir perfekt ? :D












Låda 1.
Till vänster första raden Pyjamas utan fot.
Pyjamas med fot.
Andra raden: Pyjamas med fot
Pyjamas med korta ärmar o ben.
Till höger Möttor - Uggs, tosser, tockar o dregglisar.



Låda nr 2.
från väntser, första raden understa alltså, 50 badysar med lång ärm.
50 / 56 bodysar med lång ärm, 50 bodysar med kort ärm-
Lång ärmad body i storlek 56, klänningar.

Andra rader, den översta alltså.
50 Bodysar långärmade, 56 bodysar långärmade, 50 / 56 kortärmade o linnen, 44 bodysar, 56 helkroppsst'll



Låda nr tre.
Byxor lite huller om buller, känns de som.
men de är storlek 44, 45, 50 o 56.
Jeans, mjukisar, hängslä, ja :P



Alla flaskor o nappar rena.


Till avslutning. Din knäppa pappa o din spralliga storebror



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0