26 September 2012

Hej bebis. Idag hade jag tydligen ett MVC besök inbokat, vilket
jag hade missat, fick ett påminnelse sms sent igår, så kom lite som en chock :P HAha ..
Men men, gick dit o hade inte odinarie barnmorska, men denna jag hade idag,
är den jag hade uder semestern i somras med. 

Nya blodprover togs först, så nästa vecka får vi se va ferritinet säger.
Mitt HB låg på 123, vilket är bra, men som sagt, ferritinet som är de intressanta i den frågan.
Sen va blodtrycket bra med, 107/63 :)
Hjärtljuden låg på 132 s/m o SF måttet va orört, så de låg kvar på 32 cm.
Så idag planade du ut kurvan, men vi får hoppas de går upp till nästa vecka :)

Dom oroade sig inte idag, pga TULet som gjordes i torsdags :)

På måndag äre besök på mvc IGEN, sen den 8e o 16e, sen
äru här :D Ska dock ringa FL i slutet på nästa vecka o se om
de kanske kan tänka sig o sätta igång mig runt 8 - 11 istället, bara
på en bedömning, iallafall, kanske testa en hinnsvepning,
dvs 36 + 3 o uppåt, för jag har så äckligt jävla ont nu, så de är fan inte klokt.

i en vecka, har jag gråtit mig till sömns, så ont har jag ..
Kan knappt gå, inte klä å mig, ingenting, de gör så ont hela tiden.
Hoppas på att de täta sammandragningarna jag har, gör nytta o int eba ont.

Ryggen är inte så stort problem nu, faktiskt, är dendär
jävla ischiasen o sen har jag som sagt sjukt ont i magen :( 
Menar, du har helt OK vikt, ligger på +4 % o de är ju asbra.
Du " andas " på bra o alt är lixom bra.

Men de är  23 dagar kvar, tills BÄST FÖRE datum, så
så långt kvar äre inte, men ska iallafall ringa in för o se om man iallafall kan
få kma in på en bedömning o vem vet, kanske är de tillräckligt moget då ?

Jaja, nej, du får hicka färdigt o sen vill jag typ, sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0