1 Oktober 2012 - Vecka 36

Blev ingen uppdatering i lördags, eftersom att din farmor va här, så
jag uppdaterar idag, då jag ändå vart hos barnmorskan o så idag :)

Ja, va hos barnmorskan vid kvart i fem idag, va tänkt att din pappa skulle med, men
han va trött .. eller nå sånt, så moster Ewe hängde med istället :) Mitt blodtryck
har ökat lite, de va alltså " högre " än vanligt, 111 / 70 eller något sånt,
de är ju inte alls högt, men högt för o va mig, om ni förstår xD Haha ..

Mätte magen, som även idag mättes till 32 cm, jag sa till Kerstin att
den har fan legat på samma mått, tre veckor i rad nu, hon mätte
igen o tryckte mer, o fick då fram 33 cm istället, de lät lite bättre, i mina öron ^^

Dina hjärtljus låg på 142 s/m, så de va också lite högre, men de  är ingen fara :)
o hon kände om du fortfarande va ruckbar, men nej, DU ÄR FIXERAD :D Fan
så gött de kändes o höra de :P Haha .. 

Efter de, va de dags o skriva journal, man skriver ju om hur grav har varit o 
hur man vill ha de på förlossningen. O under tiden som jag sitter
o pratar med Kerstin, ringer förlossningsläkaren o säger att
jag fick tid för igångsättning den 17e istället för 19e :)

I fredags, när jag va inne, frågade jag om de fanns en chans till o få de tidigare, hon
skulle prata med överläkaren o skit, o idag ringde hon o sa att jag fått två dagar tidigare :)
Visst, nu äre ba två dagar, men de viktigaste för mig, va att de inte va en fredag.

Så, om 16 dagar, är du här :')
Ska packa BB väskan i veckan, skrev en lista idag, så
nu ska jag ba hitta en väska också xD HAha .. 

Här kmr bilder ifrån dagen, 35 + 2 är jag idag.








Igår va vi o fotograferades av en kompis, som är lite " bättre " fotograf, så tänkte lägga in dom också :)
















Kommentarer
millis

vilka fina bilder! <3

2012-10-09 @ 00:13:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0