27 September 2012

Idag har de vart såndär extrem löjlig lycka igen.
Köpt blöjjor o ersättning, så nu börjar de gå in, att du snart är här !
Kändes helt sjukt, när jag såg Muffe gå runt med ett paket New Born i handen
inne på coop, när vi va o storhandlade innan :') 

O nästa gång vi storhandlar, så är du med :') Åhhhh, jag blir helt
tokig o fan va man längtar. Igår, när vi va på gekås, så räknade jag
o Ewe bebisar o fan v man lägger märke till de mer NU när man längtar
så extremt, än innan :P Haha, jag o Ewe räknar bebisar överallt, helt sjukt :P

men men, de va ba de jag skulle säga :)
Uppdaterar med magbilder på lördag o MVC info på måndag :)

Puss, min ofödda dotter <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0