11 September 2012

Hej bebis :) Va ska man börja ?
Är idag i vecka 32 + 3 o har vart på mitt vanliga besök på mvc :)

De va lite svårt o glädjas idag. Fick en halvtimme innan besöket, 
reda på att en vän till mig, förlorat sin dotter i magen, hon låg inne o 
väntade på att förlossningen skulle starta, 36 + 3 :/

Alla tankar har typ gått till henne idag.

MEN, dina hjärtljud, låg bra, Kerstin lyckades dock ret upp dig, för du va
lugn innan hon började böka, men aa :P Haha .. Hjärtljuden låg på 136 s/m, har
jag för mig, SF måttet låg på 31 cm, o du är FIXERAD, ligger ganska så långt ner också
så de är ju bra ;) Haha .. Dock är blodtrycket fortfarande fruktansvärt lågt, men de
är ju ingen fara rent allmänt, men de är inget som är någon
oro för bebis, de är ba jobbigt för mig.

Jag känner dock inte av de så jättemycke, känner ba att de är lite jobbigt att
typ, ställa mig upp o så, men de problemet har jag ju haft länge ? xD HAHA ..

Sen hade mitt ferritin tydligen stigit då för en månad sen, ifrån 3 till 250 ? :O
Alla blev förvårnade, eftersom att de heela tiden gått ner innan o sen ba skenade iväg,
men tack o lov, för jag slapp mina dropp i ca en månads tid. Idag hade de sjunkit till
65 igen, men jag slipper fortfarande dropp o sålänge jag slipper de, är JAG nöjd xD

O eftersom att du kmr SENST 19 oktober, dvs, drygt en månad
kvar, så tyckte min Bm att jag borde ha lite fler tider innan dess, o
fick även en läkartid, så viktuppskattning o så, görs den 20 September :)

Du låg ju bra i vikt förra veckan, så ska nog inte va några problem :)
men BM sa att jag ska nog inte vänta mig en lika stor bebis som dom andra två,
hon gissade på ca 2900 gram eller nå sånt :)

ja, nej, de va de. Skulle ba uppdatera om dagens besök :)

Nu ska du sova, lillan, för du har bökat tillräckligt idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0