15 September 2012 - Vecka 34

Hej bebis. Idag har vi kmit så långt som till veck 34, dvs 33 fulla veckor + 0 dagar.
Kan inte fatta att du är här om 34 DAGAR ! Alltså, om MAX 34 dagar,
är du här, jag kan inte fatta de, o nu när jag insåg hur kort tid de är, så blev jag jätterädd
o jättenervös .. HUR KMR DE BLI ? HUR KMR VI ATT REAGERA ?
HUR KMR MEMPHIS REAGERA ? Hur länge får vi ha dig, blire för alltid?

De är så många tankar som går i huvet alltså .. 
Utan mina en miljon läkar o mvc besök, alla hjärtkontroller o all jävla
stöttning jag fått i " Gravida änglamammor " på fb, o såklart stöttningen
jag fått av familjen, så hade jag ALDRIG kmit såhär långt ..

Jag va inne på abort, många gånger, o även LÄNGE. Enda fram till vecka
20 nästan .. Sen va de adoption .. Jag visste inte om jag va redo, eller om
jag ens skulle fixa de överhuvetaget ? Om Thobbe skulle fixa de .. 

men vi har nu pratat om de en del, fått fram oro ifrån respektive o de börjar
sjunka in mer o mer, att tillsammans så klarar vi de säkert. De kmr bli kämpigt de
första tre månaderna, men vi har också fått erbjudande om att bo hos mamma, 
OM vi känner att de känns bättre .. 

Du är jätte älskad av både mig, pappa o storebror, men vi är också
super rädda. Den enda som inte visar sin rädsla, är Memphis. Han ba tjatar
om att du vill vara hos honom, du ska sova hos honom, han ska byta blöja, han
ska mata, han ska göra allt :P Haha ... jag längtar så, efter o få se hans
stolta blick, när han håller i dig första gången o jag längtar så, efter att få se er
tillsammans, speciellt o ens se dig.

På torsdag äre dags för mvc besök, TUL o viktuppskattning.
Får se hur de går :)

Bilder på magen ifrån idag.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0