6 Oktober 2012 - Vecka 37

hej bebis :) De har hänt lite, sen sist ^^

I fredags, den 3 oktober, va vi inne på förlossningen, då jag under hela natten o halva dagen
haft sammandragningar, o vi åkte in för o kolla om de gjorde någon nytta eller om dom
ba gjorde ont, o med den oturen jag har, så gjorde dom bara ont :( Fick ligga
med CTG o sådär, o träffade den goa barnmorskan som jag hade för
ett tag sen, de va skönt :)

Allt va bra med dig, värkarna va som sagt ba pin värkar o hade inte
gjort någon nytta alls, hår o bakåtlutad tapp o inget öppen, men men.

Jag hade ju tid för igångsättning den 19 oktober, o på mvc besöket i 
måndags, eller om de va tisdags, eller aa, sist, så ringde ju läkarn
ifrån förlossningen o sa att jag fick tid den 17e istället, men efter att ha vart
inne i fredags, fick jag tid den 15e :D Så, nästa måndag kmr du :D

De är fan ba 9 dagar kvar :D :D

Jag insåg igår, att du skulle bli 18 dagar tidigt o kände, att jag behövde mer
än TVÅ set o noll pyjamasar i storlek 44, så åkte till gekås o 
köpte ett set kläder i 44 o två pyjamasar, så nu är BB väskan HELT klar,
iallafall till dig :) 

idag går jag in i vecka 37, vilket betyder 36 + 0 idag.
O du kmr i vecka 37 + 2, om jag inte räknat fel :P Enligt TULet som
gjordes den 20e, skulle du väga runt 3200 vid 40 veckor,
så enligt BM, ska jag vänta mig en bebis på ca 2990 då när
jag ska bli igångsatt, o längden, ja, du kmr antagligen va 49 som
dina bröder, eller runt 47 - 48 cm :)

Ja, din vikt o längd, spelar inte mig någon roll, har en önskan om
att du ska ha lika litet huve, som dom andra ba, för de är ju
de som gör ont på förlossningen xD Haha .. Enligt UL o 
barnmorskorna som känt o sånt, så kmr du ha ännu mindre huve, så
får hoppas på de :D

Oj, jag börjar nog fan bli nervös.
NIO DAGAR ?!?!?!?!??!

BB väskans innehåll, dock lite utbytt nu.
En kudde - Den rosa med stjärnor
En tjock " myssig " filt - Vit med text
Snuttefilt - Moln
Gosesnutte - Zebra
Klädset nr 1 - 50 rosa body med vit byxa. UTBYTT till bild nr 3.
Klädset nr 2 - 44, grårandig body med vita byxor.
Set nr 3 - 50, kaninbody, med matchande byxa, mössa o sockar
Pyjamas - 50 vit med blommor på, utan fot.
Pyjamas - 50 barbapappa med fot. UTBYTT till bild nr 4.
Overall - 50, någorlunda tunn, då hon ba ska åka hem i den, med lite tjockare mössa o uggs.
Tossor i zebra o en randig tunn mössa.




Ny body med byxa, storlek 44 :)


Pyjamas i 44 med fot, också ny.



Pyjamas 44 utan fot, också ny.


Här har ni en bild på mig i vecka 35 + 6 o Ewe i 37 + 0.
Skillnad ? ;)



o här är min lilla mage, som är tagen idag.
36 + 0 :)





Kommentarer
millis

Kära lilla skatt!

Om du visste m vilken lycka du kommer med, lilla underbara snäcka! är så otroligt glad att du valde att komma till mamma & pappa nu, de behöver dig, & storebror Muffe behöver sin lilla skatt hos sig.. & du kommer ha dina änglabröder hos dig var dag.. <3 så otroligt älskad är du redan, även av tant Millis.. som längtar efter en liten tjej att få skämma bort.. kom snart! många kramar från mig & grabbarna <3

2012-10-09 @ 00:11:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0