28 Augusti 2012

Hum, helt plötsligt ligger statistiken på 6 läsare om dagen ..?
Så nu byter jag lösen :) Bloggen ska som sagt inte läsas förens
du är ute o så ska de förbli också :) Haha .. Så kul o
göra folk nyfikna, o fan va alla kmr bli irriterade, eftersom
att jag sagt överallt, att jag INTE är gravid o sen när dom får läsa
tillbaka allt här :') Haha ..

Va hos barnmoskan idag, vecka 30 + 3, hade lågt blodtryck, så de
låg inte på mer än 92 / 68 eller nå sånt där, men ingen fara iallafall, hon
undra ba hur mycke de snurra i skallen på mig, när jag ställde mig upp :P Haha .

Mätte även magen idag igen, kmr vi ju göra varje besök o idag låg SF måttet
på 29 cm, så ökat 2 cm på 12 dagar o ligger fortfarade PRECIS på kurvan :)

Vi lyssnade på ditt lilla hjärta, som idag låg på 136 s/m, o idag va du inte
arg o skulle sparka bort dopplern iallafall :) o jag bad barnmorskan kolla
om du fortfarande låg med huvet uppåt o de gjorde du INTE, hon såg att jag hade
vart på förlossningen i fredags, o läste också att du hade lagt dig uppåt, så
hon sa att du antagligen ba kollade läget lite snabbt, men trivdes inte alls 
o vände därför tillbaka o tur de, nu slipper jag ju oroa mig för att behöva göra vändningsförsök :P

Du ligger ganska långt ner med huvet nu med, inte helt fixerad, men inte heller
långt ifrån :) Du är duktig tjej :) o idag lät du mormor känna dina rörelser med, efter
att jag retat dig en bra stund dock :P haha ..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0