22 Juni 2012 - 22:09

Eftersom att alla, säger att de är en tjej i magen, o även Jens, 
som är läkare på mvc, sa att han tror de är en tjej, så kanske de 
är dags för mig o kanske också börja tro på de ..?

Igår, när vi va på gekås, jag, mamma o Ewe, så köpte jag mitt
första rosa plagg, någonsin. ELler ja, rosa o rosa, de va en klänning :')
Kan säga, att de kändes, väldigt .. Hum, konstigt :P o märks att jag
jag tror att jag ba kan få killar, för både mamma o Ewe, sa ganska så
många gånger " Meh, den kan du inte ha på en tjej "
O jag ba " Kan man väl ? "

Men iallafall, en klänning blev de, SKITSÖT, ett par strumpbyxor till de.
Sen fick hon två snuttar, en sån som Kendji hade, fast en mus,
för dom har inte kaninen längre o sen fick hon en annan, sån
vanlig fyrkantig bara, helt slät.

Så ja, vi får helt enkelt se om ringtest, tidigt UL i vecka 15 o UL i 21,
magens form, mitt mående o alla andra, har rätt. Den 16 Juli, får
jag veta till 100 %, om jag får använda denna lilla klänning, som jag köpte 
igår, eller om jag helt enkelt får ha en rosa snutte till en pojk :P

Här är de jag köpte igår iallafall :)
Snuttarna, fick hon dock utav mormor o moster Ewe :)










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0